Bijna is het zover voor mijn vertrek - Reisverslag uit Leek, Nederland van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Bijna is het zover voor mijn vertrek - Reisverslag uit Leek, Nederland van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover voor mijn vertrek

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

21 Januari 2014 | Nederland, Leek

Even een bericht van Gerrit nog voor zijn vertrek. De voorbereiding voor het vertrek naar Australië zijn gereed. Alles gepakt en klaar voor vertrek. Voordat het zover was heb ik het een en ander meegemaakt. Het begon zaterdag jl. al toen ik verrast werd door Ina, Martina, Sietse, Gerrit jr, Petra met een gezamenlijk etentje bij de wok in Drachten. Totaal onverwacht en heel erg gezellig met elkaar.
Verder maandag de laatste zaken op het werk afgesloten en een ieder wilde wel mee.
Vandaag de laatste voorbereidingen gedaan en werd ik weer verrast door Martina en Ina en de andere kinderen met een boekje vol met heel veel lieve uitspraken en wensen. Dat ga ik onderweg lezen en ik denk dat daar wel rode oogjes van zal krijgen. Wel heel bijzonder dat je naaste zulke mooie dingen doen. Het is en blijft bijzonder dat je naasten je dit zo gunnen een trip naar Australië.
Nu nog de avond en weer zijn enkele naasten bij ons om mij goedendag te zeggen als ook veel vrienden hebben gebeld.
Vandaag nog me reis maatje Henny gesproken en we treffen elkaar op het vliegveld. Ze komt mij afhalen wat ik lief van haar vindt.
Dus woensdag morgen om 5.00 uur de wekker, Ina en Martina brengen mijn naar NS station Heerenveen. Dan reis ik naar Schiphol om 12.00 uur vertrek richting Sydney met tussenstop.
Henny, ik ga je snel zien als ook mijn neef Frank. Hierbij zal Henny de verslagen blijven doen van onze belevenissen.


  • 21 Januari 2014 - 18:39

    Ank Luitwieler:

    Gerrit,je kent me niet, ben een vriendin van Henny. We wensen je een hele goede reis en geniet!!

  • 21 Januari 2014 - 19:21

    Jan En Willy:

    Hallo broer (schonebroer) een hele fijne tijd met je schone zus. Wat zullen jullie een hoop zien als wij dit zo horen. En dat met een lekker temperatuur . Gerrit voor jou een goede reis en laat het allemaal maar gebeuren.. Veel plezier met elkaar.xxx

  • 21 Januari 2014 - 20:01

    Wim & Hillie Havelaar:

    Beste Gerrit,

    Hierbij nog even een bericht van Wim en Hillie voor je vertrek naar Australië. Je zal wel alles gepakt hebben en klaar zijn voor je vertrek. Je zal je vast wel niet verslapen!!. In het vliegtuig heb je alle tijd (lange vliegreis) om uit te rusten. We hebben begrepen dat je afgelopen zaterdag al verrast werd door Ina, Martina, Sietse, Gerrit jr en Petra met een gezamenlijk etentje bij de wok in Drachten. Een fijne tijd toegewenst in Australië samen met je schoonzus. We blijven je volgen tijdens jullie reis daar. Dat komt vast wel goed!!
    Veel plezier en groetjes van Wim en Hillie Havelaar

  • 21 Januari 2014 - 21:05

    Martina Griffioen:

    Over 12 uur sta je op Schiphol om alles te regelen. Pap, ik wens je een hele goede reis. Zo vlak voor jouw vertrek, ben ik toch wel jaloers. De volgende keer ga ik met je mee! ;)

  • 21 Januari 2014 - 21:07

    Sjoerd En Marijke:

    Hey Gerrit dus het is al zover, je gaat vertrekken. We wensen je een goede reis samen met Henny. We zullen de reisverslagen volgen. Wat een verrassing dat de hele familie zo bezig is geweest met jou voor je vertrek. Goede reis en geniet ervan.

  • 21 Januari 2014 - 21:21

    Anna:

    Heel veel plezier in australie! Geniet ervan. We zullen jullie verslagen in de gaten houden!

    Riecold & Anna

  • 21 Januari 2014 - 21:22

    Trix:

    Hey Gerrit,

    Heel veel plezier in Australië en een goede reis! Groeten van Richold en Trix

  • 21 Januari 2014 - 21:25

    Jan-Lourens Van Eck:

    Wat een avontuur! Heel veel plezier en vooral GENIETEN!!!!!!!!!!! Wij gaan jullie volgen. Een hartelijke groet uit Kockengen!!

  • 21 Januari 2014 - 21:52

    Henny:

    Hoi Gerrit, wat een leuke dingen allemaal voor je vertrek. Daar word je natuurlijk erg blij van. Het is leuk dat je naasten het je zo gunnen. Mijn zus en jullie kinderen zullen je vast gaan missen, maar je komt in ieder geval weer terug en ik zal goed voor je zorgen.
    Ik wens je een goede reis en ik zie je in Sydney.

  • 21 Januari 2014 - 22:03

    Metske En Bertha:

    Hallo Gerrit, Wij wensen je samen met Henny een fantastische tijd toe in Australie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit en Henny

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 18295

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Rondreis van Gerrit Griffioen en Henny Rentinck

Landen bezocht: