Verjaardag Frank - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Verjaardag Frank - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Verjaardag Frank

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

22 Januari 2014 | Australië, Sydney

Vandaag is het de verjaardag van Frank. Frank begon zijn dag met thuiswerken. Ik heb toen even rustig aan gedaan en 's middags ben ik met Caroline met de bus naar Bronti Beach gegaan. Vandaar zijn we naar Bondi Beach gelopen. Het weer was vandaag niet erg goed. Het was heel erg bewolkt en af en toe begon het een beetje te motregenen. Het was niet koud alleen een beetje winderig en ongeveer 22 graden. Het was daardoor heel rustig op de stranden. De golven waren wel erg mooi. Tijdens de wandeling heb ik een aantal mooie foto's gemaakt.
Aan het eind van de wandeling hebben we even iets gedronken in Bondi Beach en op Frank zijn verjaardag geklonken. Daarna met de bus weer terug naar Frank zijn huis. Net nadat we thuis kwamen kwam Frank ook thuis en nam een collega mee om zijn verjaardag te vieren. 's Morgens had Frank al gehoord dat Paul en Marleen (vrienden uit Nederland) ook in Sydney waren en Frank heeft ze uitgenodigd om zijn verjaardag te komen vieren. Dat was erg gezellig. We hebben gebarbecued en zitten praten. We zijn niet erg vroeg naar bed gegaan. Het was een gezellige dag.

• 23 Januari 2014 - 08:47

Janneke:

Gefeliciteerd met Frank! Fijn dat jullie het zo leuk hebben daar! De foto's zijn prachtig!
    Liefs Janneke

• 23 Januari 2014 - 13:23

Martina Griffioen:

Toch leuk dat je zo de verjaardag van Frank mee kunt vieren. De barbecue klinkt ook erg lekker, alleen niet echt geschikt voor het weer in Nederland. Het is nu rond het vriespunt. Mijn vader gaat ook precies op het juiste moment weg.