Laatste stuk Great Ocean Road - Reisverslag uit Frankston, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Laatste stuk Great Ocean Road - Reisverslag uit Frankston, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Laatste stuk Great Ocean Road

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

05 Februari 2014 | Australië, Frankston

We vertrokken om ongeveer half elf voor het laatste stukje van de Great Ocean Road. Weer kwamen we mooie uitzichtpunten tegen. We hebben maar weer eens boodschappen gedaan en zijn toen doorgegaan richting Melbourne. We hebben bedacht om de baai onder Melbourne met de Ferry over te gaan omdat we aan de oostkant van Melbourne uit wilden komen. We gingen met de camper op een grote Ferry. Deze deed er ongeveer 45 minuten over om aan de andere kant te komen. Het was heerlijk weer en we konden boven op het dek van het uitzicht genieten.
Na de overtocht moesten we nog een uur rijden om op onze eindbestemming te komen. We hebben een camping in Frankston uitgezocht. Dit is een plaats die 40 à 50 km onder Melbourne ligt. We kunnen hier vandaan met het openbaar vervoer richting Melbourne gaan. Op de camping aangekomen, was er nog maar één plaats beschikbaar. Dit was een plaats met een eigen douche en toilet. Wel erg luxe dus! We zijn wel toe aan een paar dagen rust en hebben besloten om hier 3 nachten te blijven. Het is hier heerlijk weer. In Melbourne zou het dit weekend erg warm worden. Misschien hebben we er hier iets minder last van.

• 06 Februari 2014 - 11:57

Ina:

Wauw wat mooi deze foto's het onderstreept heel duidelijk jullie verhaal. Het is mooi dat het nu is gelukt met de foto's.

• 06 Februari 2014 - 23:09

Marga Van Wilsum (en Hans):

Oef wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken. Het is jullie van harte gegund, wij zijn best wel een beetje jaloers hoor. Wij hopen nog steeds op een leuk geldbedrag van de staatsloterij, dan kunnen wij een mooie Canada reis maken. XXX Hans & Marga

• 07 Februari 2014 - 09:47

Tineke:

prachtig

• 14 Februari 2014 - 15:16

Martina Griffioen:

Jullie maken van die mooie foto's. Bijna niet te maken in Nederland.