Op naar Jervis Bay - Reisverslag uit Jervis Bay Territorium, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Op naar Jervis Bay - Reisverslag uit Jervis Bay Territorium, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Op naar Jervis Bay

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

14 Februari 2014 | Australië, Jervis Bay Territorium

Vandaag gaan we weer verder langs de kust. Na het opstaan eerst weer een lekker ontbijtje maken en eten. Hierna een douche en hier moesten we munten voor betalen omdat het water hier schaars is. Wel even wennen. Nog even face timen met Ina en hierna op doorreis. Deze dag 185 km gereden. We gaan onderweg naar de camping waar we Frank en Caroline zullen ontmoeten en daar verheugen we ons op. Hier staan we met elkaar 2 nachten. We zijn eerst naar Pebbly Beach gegaan voor een wandeling een plaats waar een mooi stand is een mooie weg er naar toe en waar bij avond en ochtend kangoeroes en leguanen op het strand komen. We hebben ze niet gezien alleen de kangoeroe poep lag er in overvloed, dus hielden zij zich schuil. Hierna weer de Princes Highway op richting Ulladulla. Een leuk plaatsje waar we wat gedronken en een overheerlijk sandwich hebben gedeeld. Daar wat rond gelopen en verder naar Nowra waar we boodschappen hebben gedaan. Hier is het op de wegen al veel drukker met verkeer en merk je dat je Sydney gaat naderen. De wegen die we vandaag hebben gereden waren bos gebied en heuvelachtig, wel een vruchtbaarder en groener gedeelte van het land. Na bezoek aan de supermarkt zijn we richting Jervis Bay gereden naar Huskisson. Hier bevindt de camping zich in een natuur gebied. Aan een kreek/ rivier hebben we een plaats toegewezen en wachten op de komst van Frank en Caroline. Zij zullen pas rond 9 uur hier zijn, want ja er moet toch ook iemand werken tot het einde van de dag. We kijken er naar uit.

• 14 Februari 2014 - 23:06

Martina Griffioen:

Gezellig! Geniet van de aanwezigheid van Frank en Caroline. Voor je het weet, moet je weer lang wachten om met je zoon om tafel te zitten. Ik heb ook heel veel zin in het weekend!!

• 16 Februari 2014 - 13:08

Marjolein Veen:

hoi aussies,

Wat gezellig dat Frank en Caroline nog komen
    Jullie hebben een supervakantie als ik het allemaal les en de vele foto,s zie
    Ik heb met Paul afgesproken dat ik de sleutel bij hem breng.
    Ik vertrek woensdag de 19e naar Annemarie en ben de 5e maart weer terug, er ligt nog steeds geen sneeuw, maar wandelen kan altijd
    groetjes marjolein