Weer thuis - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

21 Februari 2014 | Nederland, Almere Stad

We zijn weer thuis. Na een geweldige ontvangst op Schiphol door Ina, Martina, Gerrit Jr., Sietse en Rob hebben we nog even een kopje koffie gedronken en zijn daarna naar Almere gereden. Rob is weer met de trein naar Amsterdam gegaan en de rest heeft bij mij nog even koffie en thee gedronken.
Het is toch wel weer lekker om thuis te zijn.
De rest van de familie moest nog een aardige reis afleggen. Eerst naar Emmeloord, toen naar Drachten en dan eindelijk weer naar Leek. Gerrit en Ina eindelijk zijn jullie weer even samen.
Liefs

• 22 Februari 2014 - 08:58

Ank Luitwieler:

Inderdaad lijkt het me ook wel weer lekker om na zoveel weken weer in je eigen huis te zijn.
    Maar jullie hebben wel een geweldige reis gemaakt en natuurlijk heerlijk om Frank weer te zien.
    Prachtige foto's hebben jullie gemaakt, dit neemt niemand jullie meer af.
    Heerlijk om op terug te kijken, toch?
    Weer lekker geslapen in je eigen bed? Ook weer even wennen dat Gerrit er nu niet is????
    We moeten maar weer eens afspreken, zadat je nog het een en ander toe kan lichten.
    Veel liefs en groetjes, Nico en Ank.

• 22 Februari 2014 - 17:18

Gerrit:

De reis naar Leek was toch nog een lange weg. Nu rust en het gewone leven weer oppakken. Maandag weer aan het werk. Alle mensen die hebben gereageerd bedankt en natuurlijk zijn de belevenissen door Henny mooi samengevat met de foto's. Een mooi naslagwerk als document.