Manly Beach en aankomst Gerrit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Manly Beach en aankomst Gerrit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Manly Beach en aankomst Gerrit

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

23 Januari 2014 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we rustig aan opgestaan. Paul en Marleen waren ook blijven slapen. We hebben gezamenlijk ontbeten en zijn toen in Victoria Street koffie wezen drinken. Paul en Marleen zijn toen weer op weg gegaan met hun camper en wij zijn naar de stad gelopen. Daar hebben we even een hamburger gegeten en zijn op de ferry gestapt naar Manly Beach. Vanaf deze ferry heb je een mooi uitzicht op het Opera House, Harbour bridge en de hele bebouwing van het centrum van Sydney.
In Manly Beach hebben we gewandeld naar Shelly Beach en weer terug. Onderweg zijn we veel mooie rotsen, planten en hagedissen tegengekomen.
Weer terug in Manly Beach hebben we een cocktail gedronken. Het was een heerlijk verfrissende cocktail. Het was onderhand al na 6 uur geworden en we moesten nog terug met de ferry en Gerrit zou om 8.15 uur landen. We waren even voor acht uur weer in het appartement, hebben ons opgefrist en zijn met de auto naar het vliegveld gereden. We waren daar nog ruim op tijd want Gerrit kwam pas om ongeveer half tien uit de gang.
Bij Frank aangekomen hebben we nog wat vlees op de barbecue gelegd, gepraat een wijntje gedronken, Gerrit heeft zijn Hollandse lekkernijen (stroopwafels en drop) aan Frank overhandigd en we zijn naar bed gegaan. Gerrit was toch wel een beetje moe ondanks dat hij vond dat hij niet moe was en in het vliegtuig redelijk veel geslapen had.

• 24 Januari 2014 - 17:07

Ina:

Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit. Volgens mij valt het met de warmte ook wel mee.
    Fijn te zien en te horen dat Gerrit goed is gearriveerd.
    Leuk profielfoto ;)

• 24 Januari 2014 - 23:24

Martina Griffioen:

Klinkt alsof mijn vader hartelijk ontvangen is. Mooie foto's ook. Ik vind de profielfoto ook erg leuk. Tante, je staat er alleen half op. ;) Wanneer is die gemaakt?

• 25 Januari 2014 - 14:33

Hans & Marga Van Wilsum:

Wij wensen jullie een hele mooie tijd door. Geniet van al het moois daar in Australië.
    XXX Hans & Marga

• 26 Januari 2014 - 11:24

Marjolein Veen:

Hallo allemaal,
    Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben en al zoveel gezien engedaan hebben
    Have fun marjolein