Eerste dag in Australië - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Eerste dag in Australië - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Australië

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

17 Januari 2014 | Australië, Rainbow Beach

Na ongeveer 24 uur onderweg te zijn geweest, ben ik goed in Sydney aangekomen. Frank is mij van het vliegveld komen halen, want ik had heel veel bagage bij mij. In het vliegtuig heb ik wel een aantal uren kunnen slapen dus heel erg moe was ik niet.
Bij Frank in huis nog een tijd alles uitgepakt, iets gedronken en zitten praten.
Om ongeveer 12 uur ben ik naar bed gegaan en wonder boven wonder viel ik ook nog vrij snel in slaap. Om een uur of 4 werd ik wakker om naar de toilet te gaan en ben daarna ook nog een beetje aan het soezelen geweest. We moesten weer om 8 uur op omdat we vandaag met het vliegtuig naar Brisbane zijn gevlogen. We hebben daar een huurauto opgehaald om daarmee verder te rijden naar Rainbow beach. Van daar uit worden we morgen opgehaald voor een trip naar Fraser Island. We slapen in een heel klein hotelletje Debbie's Place geheten. Het ziet er erg leuk uit. De foto's zal ik als we weer in Sydney zijn op deze site zetten.
Vanmiddag hebben we een tussenstop gemaakt in Noosa Head. Een heel toeristische badplaats. Alles was daar erg duur.
Nu zijn we even in Debbie's Place aan het relaxen.

  • 17 Januari 2014 - 10:49

    Jacqueline Bloeming:

    Wat geweldig dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan en dat je zoon je opgehaald heeft ( scheelt een hoop stress!!)
    Hop dat je weinig last zult hebben van de branden,want de temperatuur gaat gelukkig weer naar aangenamere waarden.
    Geniet en ik ben heel benieuwd naar de foto's!
    Lieve groet
    Jacqueline

  • 17 Januari 2014 - 11:07

    Marjolein Veen:

    hoi Henny,

    fijn dat alles goed gegaan is. Geniet van alles.
    groetjes marjolein

  • 17 Januari 2014 - 13:06

    Martina Griffioen:

    Hey tante,

    Je bent dus nog wel een beetje ontregeld met de andere tijd, vanwege het feit dat je om 04.00 wakker werd. Fijn dat je toch wel wat hebt geslapen. Klinkt leuk dat jullie er gelijk op uit zijn getrokken. Blijven jullie het hele weekend in Brisbane? Ik wens jullie nog heel veel plezier.

    Liefs,

    Martina.

  • 17 Januari 2014 - 15:38

    Ank Luitwieler:

    Fijn dat je er bent, en in het vliegtuig wat hebt kunnen slapen en daarna nog bij Frank in huis toch ook nog 4 uurtje. Was zeker erg fijn om hem weer te zien? En dan meteen weer verder op reis, knap hoor.
    Zijn jullie met z'n 3en of 2en op reis? Geniet zoveel je kan en stop alles in je hoofd, zodat je er lekker lang op kan teren. Veel plezier en groetjes. Ank

  • 17 Januari 2014 - 17:55

    Wiepie:

    Hoi Henny.

    Fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad, en dat je zoon je kwam afhalen.
    Dat was wel gezellig, na die lange vliegreis. Een heel fijne tijd in Australie.

  • 17 Januari 2014 - 19:51

    Gerrit:

    Mooi dat je een goede reis heb gehad. Ook dat je opgevangen bent van het vliegveld door Frank, want je had natuurlijk veel bagage. Met het tijdsverschil en nu weer een trip maken is ook indrukwekkend. Geniet van het weekend en hoor je ervaringen wel weer. Zelf nu bezig met voorbereidingen voor het vertrek midden volgende week.

  • 17 Januari 2014 - 22:53

    Ina:

    Ja dat is gelijk heftig meteen in het vliegtuig. Maar fijn dat er een programma is gemaakt.
    Geniet maar lekker dan heb je alvast een voorsprong op Gerrit.
    Veel plezier.

  • 18 Januari 2014 - 20:28

    Leendert:

    Dag Henny,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Debbie's place klinkt gezellig. Ik zie uit naar je foto's met al die mooie apparatuur van je.

    Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit en Henny

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 18327

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Rondreis van Gerrit Griffioen en Henny Rentinck

Landen bezocht: