Terug naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerrit en Henny - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Henny

20 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur


Vandaag zijn we iets vroeger opgestaan dan normaal omdat we dan nog even afscheid konden nemen van Frank en Caroline. Gisterenavond hebben we in een Frans restaurant iets gegeten met Frank en Caroline en daarna hebben we nog even op het balkon zitten praatten.
We hebben onze koffers gisterenmiddag ook al voor een groot deel ingepakt. Dat was weer een hele klus om alles mee te krijgen. Om 12 uur zijn we met een taxi naar het vliegveld gegaan, we hadden ieder 2 koffers en een rugzak. Gelukkig bleek bij het inchecken dat we geen overgewicht hadden dus alles kon gewoon mee. We zijn nog even een paar winkeltjes gaan bekijken, hebben een smoothy gedronken en iets gegeten en toen was het al tijd om naar de gate te gaan. We zijn op tijd vertrokken. 
We zitten nu in Kuala Lumpur en tot nu toe hebben we nog geen vertraging.
Ik wil mijn lieve zus Ina bedanken dat ik 4 weken met Gerrit op vakantie mocht gaan. We hebben het reuze naar ons zin gehad en zijn weer blij dat we jullie weer gaan zien. 
Gerrit bedankt voor de leuke tijd. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad.
Ook voor jullie kinderen is het heel moeilijk geweest om hun vader zo'n tijd te moeten missen. Bedankt Martina, Gerrit Jr., Sietse en Petra dat ik jullie vader en schoonvader een tijdje mee heb mogen nemen. Jullie zijn allemaal schatten.
Iedereen die ons tijdens onze reis gevolgd heeft ook bedankt. Het was erg leuk om van heel veel mensen een reactie te ontvangen.

  • 20 Februari 2014 - 15:20

    Ina:

    Gelukkig geen overgewicht !!
    Alle kleren passen dus nog. ;)
    Even rust en dan op naar Amsterdam voor jullie.

  • 20 Februari 2014 - 18:07

    Willy En Jan:

    Hallo lieve luitjes wat fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.!!!
    Denk dat de familie heel blij is dat jullie weer thuis zijn.
    Wij wensen jullie een goede reis en welkom thuis .
    Veel liefs en groetjes Jan en Willy . Xxx

  • 20 Februari 2014 - 18:14

    Sietse:

    Hoi tante. Fijn om te lezen dat je het samen met pap zo'n leuke tijd hebt gehad.
    Ik hoop dat jullie laatste vlucht ook goed verloopt en dan tot in Amsterdam!

  • 20 Februari 2014 - 23:19

    Marga Van Wilsum:

    Hoi Henny en Gerrit.

    Nu nog een laatste stukkie VEILIG reizen naar ons regenachtige kikkerlandje.
    Wat zijn wij blij dat jullie zo'n fantastische reis samen hebben kunnen maken.

    Ook als jullie weer in het midden van jullie dierbare familieleden zijn, zou ik het wel fijn vinden om af en toe wat van jullie allemaal hoe het met iedereen gaat (goed of slecht), ik ben en blijf nu eenmaal een familiediertje. Ik mis jullie moeder en mijn 2e moeder nog regelmatig.

    XXX Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit en Henny

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 18307

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Rondreis van Gerrit Griffioen en Henny Rentinck

Landen bezocht: